Etika & Integriti...part I



Hmm...baru2 ni ak baru je balik dr kursus etika & integriti suksis( kor sukarelawan siswa/i polis)

First2 dpt msg dr Amal suruh balik UKM 28 jun mmg rasa menyampah jer...

malas la...org tgh sedap2 bercuti tetiba jer kene balik ukm awal...

dgn rasa berat ati, ak pn pergi la jgak...

Kebetulan plak masa ak balik ukm ritu minggu pendaftaran pljr baru...

ak dgn bwk brg byk time tu rasa mcm pljr baru jer...huhu..

smpe2 jer kkm, blOm sempat ak nk msuk blok 9 tetiba jer pc2 dtg kerumun dpn pintu msuk...

ak dgn terpinga2 xtaw pape tetiba jer rasa mcm org slh...diorg ingat ak ni spy ker hape?

ak just senyum kt diorg, diorg pn bls senyum jer...xde pn nk tnye ak pape...dlm 7 minit cmtu

last2 ak bersuara...kata ak ni suksis, lps tu baru diorg lepaskn...sptutnya diorg la tnye ak...ape2 la pc2 tu...

ak dgn kepenatan g la pjbt suksis...sblm tu jmpe Ching peng, dia suruh ak bertugas jgak pg

tu...ak wt x dgr jer...dpt jer kunci bilik trOs ak msuk bilik then tidO...handset bunyi, org ketuk

pintu, ak dh x amek kesah...mmg letih sesangat time tuh...so ak pn tertidO la dlm

keletihan...bersmbg...

2 comments:

intel_Inside July 10, 2009 at 12:11 PM  

wah~ dh mkin cantek blog ko. jeles aku. hehe.

Hafiz Hakimi July 10, 2009 at 6:58 PM  

hahaha...thank U 2x...

ak just tukar layout jer...yg sblm

ni mcm kureng jer..huhu..

ak tgk blog ko smart pe...hee..

Blog Widget by LinkWithin
;

About Me

My photo
Kangar, Perlis, Malaysia
Assalamualaikum... nama diberi Muhammad Hafiz Bin Hakimi. Dilahirkan pada 3 Muharram 1410 bersamaan 6 Ogos 1989 di Hospital Besar Kajang,selangor. under graduate UKM. Bachelor Of Information Technology (Multimedia)(2008-present) "History doesn't repeat itself but AWAKEN!!!"

About this blog

Bagaimana Kau Merasa Bangga
Akan Dunia Yg Sementara
Bagaimanakah Bila Semua Hilang dan Pergi
Meninggalkan Dirimu

Bagaimanakah Bila Saatnya
Waktu Terhenti Tak Kau Sadari
Masikah Ada Jalan Bagimu Untuk Kembali
Mengulangkan Masa Lalu

Dunia Dipenuhi Dengan Hiasan
Semua dan Segala Yg Ada Akan
Kembali Padanya

Bila Waktu Tlah Memenggil
Teman Sejati Hanyalah Amal
Bila Waktu Telah Terhenti
Teman Sejati Tingallah Sepi